Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 27 november 2017 interview

8.2

Het bevalt me hier goed, het mooie is dat als je zorg nodig hebt dat je kunt bellen. Ik heb het gevoel dat als het niet lukt er hulp is. Ze hoeven niet zoveel te doen. Als je valt staat er iemand naast je. Ze helpen me met douchen 2x per week, verder kan ik mezelf aankleden. Er wordt naar je geluisterd. Ik hoef niet heel veel te vragen. Laatst moest ik naar het ziekenhuis, dan wordt wel mijn eten neergezet. Ik heb een groot appartement, ik woon hier prima. Ik heb een klein balkon en een grote slaapkamer, dat is ruimte genoeg voor mij. Ik eet op mijn eigen kamer dat vind ik lekker. Het is goed verzorgd. Ik ga naar beneden te koffie drinken of als er wat te doen is. Maar er is genoeg te doen. Er is ook een supermarkt vlakbij.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.