Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 13 februari 2018 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw ziet er helder en schoon uit. De entree ziet er niet gezellig uit, maar op de afdeling, waar mijn schoonmoeder woont, is dat wel. Zij heeft daar een eigen appartement, woonkamer met keukenblokje, aparte slaapkamer en een eigen badkamer met toilet. Het is ook erg fijn dat je dit naar eigen inzicht mag inrichten. Over de gesprekken met de dagelijkse begeleiding betreffende de afspraken, daar heb ik geen klachten over. Het management schiet juist in hun kundigheid tekort. Bij de medewerkers ligt de een beter dan de ander, dat geldt ook voor het verzorgen. De een zorgt er voor dat er mijn schoonmoeder een schone jurk aan krijgt en de kousen heel zijn, terwijl een ander maar wat aantrekt en daar totaal niet op let. Dat geldt ook voor hoe iedereen aandacht geeft, dat is heel wisselend. Haar kwaliteit van leven wordt bepaald door de mate van aandacht geven. Daarom zou ik graag zien dat de medewerkers tijd maken voor een praatje, haar even aanraken en naast haar gaan zitten. Er wordt naar mij geluisterd en daar wordt ook wat mee gedaan. Ik heb een opmerking gemaakt over de hygiëne in de haar kamer en dit is aangepakt. Ik kan met mijn vragen niet bij iedereen terecht, vaak word ik gelijk door verwezen naar de leidinggevende.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.