Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 10 januari 2017 interview

7.5

Ik ben de contactpersoon voor mijn ouders en mijn moeder kan nog heel goed de afspraken en alles regelen. Voor zover ik het kan bekijken gaat alles goed. Als mijn moeder eens een keer er niet is dan wordt mijn vader goed verzorgd. Ook helpen zij mijn moeder met de persoonlijke verzorging van mijn vader. Ze gaan beleefd en met medeleven met mijn ouders om. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Er wordt aandacht besteed aan de aankleding en ze kijken naar de seizoenen. Het huis is boven een winkelcentrum gebouwd. Dat is handig met boodschappen doen. Mijn ouders hebben een tweepersoons appartement dat groot genoeg is. De broodmaaltijden verzorgen ze zelf. De warme maaltijd komt van de maaltijdservice, ze mogen zelf niet koken. Het geeft ons een enorm stuk rust dat ze daar wonen, dat vinden wij plezierig. Mijn moeder heeft heel veel ingeleverd nu ze hier woont, maar ze is wel blij dat ze hier samen met mijn vader woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.