Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 27 november 2017 interview

7.7

Ik ben heel plotseling hier naar toe gegaan en dat vind ik erg moeilijk. Ik heb geen tijd gehad om afscheid te nemen van mijn oude huis. Maar de verpleging hier is geweldig. iedereen doet zijn uiterste best om het mij naar de zin te maken. Alleen een luisterend oor heb ik wel eens behoefte aan en dat gebeurt niet zo vaak. Het wordt steeds stiller om je heen als je oud wordt. Vriendinnen die komen te overlijden. Maar mijn kinderen komen gelukkig wel regelmatig bij mij op bezoek. Ik hoef mij niet te vervelen, want er wordt voldoende georganiseerd. Maar ik ga niet zo vaak. Ik mag ook graag op mijn kamer zijn. Een beetje lezen en TV kijken. Ik heb een mooi appartement. Alles is aanwezig. Zelfs een mooi balkon. Het enige wat ik mis is veel kastruimte. Ik voel mij echt erg veilig en op mijn plek hier. Het leven is nog best de moeite waard om te leven.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.