Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 27 november 2017 interview

7.7

Ik ben heel tevreden over de medewerkers, ze komen op tijd,ze zijn vriendelijk. Ze verzorgen mijn partner helemaal van top tot teen. Ze begeleiden mijn partner naar het toilet. Ze verzorgen alleen mijn medicatie. Ik vind de woning heel comfortabel, groot genoeg voor ons samen. Het is alleen jammer dat we geen zon kunnen krijgen op ons balkon. Als ik wat vraag of wat weten wil krijg ik een antwoord. De afdelingsassistenten weten niet wat er precies speelt tussen verzorgsters. We eten in de huiskamer. Door de week koken er vrijwilligers, de kwaliteit van het eten is stukken beter dan dan in het weekend.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.