Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 27 november 2017 interview

7.8

Ik heb een mooi uitzicht, een mooi groot balkon. De woning is lekker groot. Als ik naar buiten wil dan moet ik even mee met mijn partner. We hebben een goede douche en slaapkamer. Warm eten doen we beneden. De verzorging vind ik heel goed, ik red mezelf helemaal. Mijn partner wordt helemaal verzorgd. Ik heb wel medicatie die ze voor me verzorgen. De medewerkers zijn vriendelijk. De afspraken worden goed nagekomen, er is soms wel eens wat. Als ik wat vraag dan krijg ik gewoon antwoord, daar heb ik geen klachten over. Mijn partner ziet slecht en ze begeleiden hem goed. Als we weg willen dan houden ze er rekening mee.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.