Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 27 november 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb eigenlijk niet zoveel zorg nodig, maar als ik iemand nodig heb zijn ze er wel voor mij. Ik ben ook heel goed opgevangen toen mijn man is overleden. Toen hebben ze me heel goed in de gaten gehouden en kwamen ook regelmatig bij mij om te vragen hoe het gaat. Het zijn schatten van mensen. En ik heb een prachtig appartement. Alles is aanwezig. En er is een kapsalon en een pedicure. Ook een supermarkt en een koffie shop. Er is een pinautomaat. Alles is binnen handbereik. Ik voel mij op mijn plaats hier. Ik heb geen enkele klacht. Ik voel mij veilig hier. En ik eet elke dag met smaak. Gezellig in het restaurant met de medebewoners. Ik mag ook graag naar muziek luisteren en als er iets is op muziek of zanggebied ga ik daar graag naar toe. Er wordt veel voor ons georganiseerd. Er zijn heel veel vrijwilligers die zorgen dat alles op rolletjes loopt. Wij hebben ook inspraak in de dingen die georganiseerd worden.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.