Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke

Wilhelminastraat 8 7811 JA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat het contact met het personeel van de instelling goed verloopt, want er is open contact. Je kunt alles aan hen vragen en mijn gevoel daarbij is goed. Mijn vragen worden goed beantwoord op een eerlijke manier, zonder dat er details achtergehouden worden. Dat vind ik heel fijn. Er wordt ook goed naar mij geluisterd als ik vragen heb over mijn moeder. Ik word niet regelmatig, maar wel goed op de hoogte gehouden over het welzijn van mijn moeder via de e-mail en de telefoon en als er wat nodig is om te kopen bijvoorbeeld. Daarnaast word ik schriftelijk geïnformeerd over de algemene activiteiten in het verpleeghuis. Als ik er daar ben, is het overal in het verpleeghuis netjes, schoon, gezellig ingericht dat vind ik prettig. Ik hoef helemaal niets op te ruimen. Mijn moeder kan zich zelfstandig bewegen en doet regelmatig met veel plezier mee aan de activiteiten die er plaatsvinden. Zij heeft zelf ook gezegd dat zij blij en gelukkig is dat zij er woont. Dat stelt mij gerust.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.