Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke

Wilhelminastraat 8 7811 JA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 13 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het een goed verpleeghuis voor mijn moeder om er te wonen, maar wat betreft de afspraken vind ik dat de uitvoering beter kan. Mijn moeder hecht bijvoorbeeld aan bepaalde vaste rituelen, maar hier wordt weinig persoonlijke aandacht gegeven door de verzorgers en dat vind ik storend. Ik vind dat er wel goed rekening wordt gehouden met de klik tussen de vaste verzorger en mijn moeder. Dit vind ik heel fijn. Er wordt ook wel geluisterd naar mijn vragen op het gebied van de verzorging door het personeel, maar de uitvoering van de afspraken in het zorgdossier moet echt beter door het personeel gedaan worden. Doordeweeks wordt er in de huiskamer altijd gekookt door het personeel en dat vindt mijn moeder prima. Het is lekker vers, vooral niet opgewarmd en mijn moeder mag dan ook kiezen wat voor eten bereid wordt. Verder mag naar mijn mening meer aandacht aan de hygiëne besteed worden, met name de schoonmaak van de toiletten. Voor de rest vind ik de inrichting overal in het verpleeghuis goed uitzien. Ik kom er regelmatig en ook graag op bezoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.