Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 28 maart 2018 interview

7.5

Ik vind het goed hoe het gebouw gesitueerd is. Het geeft mijn moeder veel vrijheid. Ze kan zelf naar beneden gaan en boodschappen doen. Er is veel ruimte om te lopen en te bewegen in het gebouw. Daardoor kan ze de regie over haar leven behouden. Er is een groot aanbod aan activiteiten. Mijn moeder heeft daardoor heel veel om te doen. Dat vindt ze geweldig. Ik heb het gevoel dat de medewerkers weleens makkelijk zijn in het niet nakomen van afspraken. We zouden een keer een zorgleefplan bespreking hebben, maar daar zijn wij toen niet voor uitgenodigd. Dat vonden wij wel een probleem. Ik vind het over het algemeen wel een erg goed huis. We worden gastvrij ontvangen en we hebben vriendelijke contacten.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.