Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke

Wilhelminastraat 8 7811 JA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 13 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind wat betreft hulpbehoevend zijn dat alles goed is geregeld. De persoonlijk verzorging gaat goed, de medewerkers staan voor je klaar en als je op de bel drukt komen zij snel. Er wordt met respect en vriendelijkheid omgegaan met mijn vader voor zover ik dat zie en ook hoor van mijn vader. Ik word geïnformeerd via post, e-mail en mondeling. De informatie die ik krijg varieert van bijeenkomsten, de persoonlijke behandelingen die mijn vader krijgt en dat er een huisarts die is gekomen bijvoorbeeld. Daar ben ik tevreden over. Het appartement mag schoner, denk dan aan de vloer, het toilet en de rolstoel van mijn vader dat ziet er allemaal smoezelig uit naar mijn mening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.