Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 24 april 2018 interview

8.2

Mijn moeder had er erg veel moeite mee om haar huis te verlaten. Dat was voor ons ook heel moeilijk. Ik ben heel blij dat ik voor deze instelling heb gekozen. Ik vind het fantastisch hier. Als ik een keer wat vraag, heb ik nog nooit een nul op rekest gehad. Mijn moeder is echter nogal verwend. Ze vindt het vervelend dat ze geen aandacht krijgt van mensen. Ik denk dat dit voornamelijk aan haar ligt. In het huis worden regelmatig activiteiten georganiseerd, bijvoorbeeld pannenkoeken bakken. Mijn moeder wil daar niet aan meedoen. Ze wil eigenlijk nergens meer aan meedoen. Ik vind de instelling gewoon lekker simpel. Ik word altijd vriendelijk begroet. Mijn moeder heeft een goede, gezellige kamer. Ik vind ook dat mijn moeder goed verzorgd wordt. Als mijn moeder belt, komt er direct een verzorgende. Alles is aanwezig.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.