Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke

Wilhelminastraat 8 7811 JA Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 1 november 2017 Interview

Mijn moeder heeft altijd in het centrum van Emmen gewoond en deze instelling is hier gelegen. Dat vindt mijn moeder fijn. Ze heeft hier het gevoel dat ze weer thuis is. Ik vind dat ze hier goed wordt opgevangen en ze heeft veel mensen om haar heen die ze al kende. Voor haar geeft dat een warm gevoel. Voor mij is het ook fijn. Het geeft mij rust. De omgang met de medewerkers vind ik goed. Mijn moeder kan nog veel zelf. Ze doet bijvoorbeeld de was nog zelf. Als ze het beddengoed wast, dan helpen ze haar daar bij. Als ik daar ben, dan bieden ze mij vaak koffie aan en als ik een verzoek heb, dan wordt daar ook gehoor aan gegeven. Als mijn moeder bijvoorbeeld een beetje in de put zit, dan vraag ik of ze wat meer aandacht aan mijn moeder kunnen geven en dat doen ze dan ook. Ik vind dat ze haar warm opvangen in dit soort situaties.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.