Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke - Emmen op 27 november 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Vanaf het begin af aan dat ik hier ben voel ik mij thuis. Ik doe veel mee aan activiteiten die worden georganiseerd. Ik vind dat erg gezellig. Er is vaak bingo, sjoelen en quizzen. En ik mag graag kaartjes maken en handwerken. En we gaan vaak samen zingen. En als er eens iets is kan ik daar goed over praten met de verpleging. Ik voel me erg veilig hier. Ook het eten vind ik goed. Er zijn altijd twee menu 's. Het eten komt van buiten. Ook gemaakte afspraken worden altijd goed nagekomen. En ik vind dat ik een prachtige, ruime kamer heb. Een aparte slaapkamer en douche en een mooie berging. En ik heb een mooi balkon waar ik zomers graag op zit. Ik ben bijzonder blij met mijn verblijf hier. Ik ben tevreden. Het enige minpunt vind ik dat er te weinig tijd is voor de schoonmaak. Ze komen een uurtje in de week.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Zuidermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.