Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Overbruggingsafdeling De Horst - Almelo op 28 oktober 2020

2.2
  • Parkinsonisme

Wij hadden een schokkende ervaring in de Horst. Mijn vader is daar 2 keer opgenomen. De thuiszorg trok aan de bel dat het thuis niet meer ging. Hij is 10 dagen in de Horst geweest en toen weer goed genoeg bevonden om naar huis te gaan. Helaas bleek het thuis toch niet te lukken en volgde er een tweede opname. De verpleeghuisarts reageerde bijzonder bot. Ze vroeg op bitse toon waarom het thuis niet ging, want op de Horst functioneerde hij zo goed. Dan zit je daar met tranen in je ogen en dan word je zo ontvangen. We waren er kapot van. Net of je daar voor je lol naar toe gaat. Het waren vreselijke weken. Helaas zijn een aantal verpleegsters bijzonder bot. Ze hebben weinig begrip voor de oudere mens. Mijn vader had last van buikloop en ging onder het eten naar het toilet. Er werd hem toegesnauwd dat je niet onder het eten naar de wc behoorde gaan. Dan ben je 83 en dan word je zo toegesproken. We waren dolblij dat hij daar weg kon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Overbruggingsafdeling De Horst - Almelo

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u negatieve ervaringen heeft met de zorg binnen De Horst. Wij willen graag contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Wilt u een e-mail met uw gegevens sturen naar GRohaan@triviummeulenbeltzorg.nl. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Overbruggingsafdeling De Horst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.