TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Erve Mensman

uit 63 waarderingen

69 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
22 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Algehele verzorging is perfect waarbij persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Kleinschaligheid heeft zo z'n voordelen. Zeer professionele begeleiding door de medewerkers.

9.2
3 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede plek met passende zorg en begeleiding

8.3
3 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Alles is uitstekend. Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken. Prachtige locatie.

29 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik vind dat er sprake is van betrokken medewerkers. Zijn bereid te helpen als je op bezoek bent bij familielid. Locatie straalt over het geheel genomen rust en aandacht voor de mens uit.

9.8
28 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Mijn ouder is, na een klein half jaar, helemaal thuis bij jullie

28 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

De zorg bij Erve Mensman is prima. Zeer vakbekwame en gemotiveerde medewerkers waar goed mee te overleggen is. Ze luisteren naar wat gezegd wordt en doen wat gedaan moet worden. Top voorziening voor...

9.7
28 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Lieve en professionele hulpverleners. Er word veel aan activiteiten en leuke dingen met de bewoners gedaan.

27 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

niets negatiefs te melden alleen maar lof! ze doen het fantastisch, veel zorg voor bewoners; top!

27 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Bij Erve Mensman staat de cliënt centraal. Voor zover mogelijk, is er individuele aandacht en wordt geprobeerd de laatste levensfase zo prettig mogelijk in te richten. De medewerkers zijn erg...

9.5
27 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

we zijn tevreden over de zorg die voor onze moeder geleverd word, goede zorg op maat, er valt van alles te overleggen met de verpleging,

7.7
27 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Zeer kundig personeel Hele goede zorg

27 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

TMZ erve Mensman is geweldig. Lief en kundig personeel. Mijn moeder wordt heel goed verzorgd. Ik ben alleen maar tevreden

15 september 2020 - Geplaatst door de redactie

De zorg heeft er alles aan gedaan om in deze moeilijke tijd het ons naar het zin te maken

10 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Goede zorg, aardig en kundig personeel, wordt veel gedaan aan aktiviteiten.

8.5
8 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Mijn vader verblijft nu ruim een maand bij Erve Mensman. Hij voelt zich er nu al helemaal thuis. Er wordt van alles georganiseerd voor de bewoners. Er is veel persoonlijke aandacht voor de bewoners....

9.2
3 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Top voorziening met tot verplegend personeel voor mijn zeer beperkte broer.

29 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Mijn moeder zit in Erve Mensman en wordt daar goed verzorgd, en er wordt ook heel gedaan om de mensen te amuseren

26 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Mijn vader is dementerend en wordt super verzorgd!