Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Borsthuis - Hengelo op 8 mei 2018

Ik ben zeer tevreden over de zorg voor mijn dementerende vader. Voor opname hebben wij redelijk wat rondgekeken in de omgeving. Het borsthuis stak er voor ons met kop en schouders bovenuit. Een schone, frisse en zeer verzorgde leefomgeving. De kamers voor bewoners zijn opvallend ruim zodat er echt ruimte is om er een eigen ‘huis’ van te maken. Na een aantal maanden zorg kunnen we rustig aangeven dat ook de zorg uitstekend is! Het team van afdeling Kievit c bestaat uit zeer betrokken medewerkers, er is altijd veel aandacht voor bewoners en familie is altijd welkom. Er is altijd een luisterend oor. Medewerkers zijn betrokken bij familie  en allemaal heel gemakkelijk aanspreekbaar. Ook de activiteitenbegeleiding, afdelingshoofd, arts, fysiotherapeut en vrijwilligers zijn zeer betrokken. Binnen het borsthuis zet iedereen zich met volle overtuiging in voor het welbevinden van de bewoners. Er worden zeer veel verschillende activiteiten aangeboden, voor iedereen zal daar iets tussen zitten. Alles met als uitgangspunt het welbevinden van de bewoner. Ik ben reuze dankbaar voor deze fantastische zorg! Het is een heel gerust gevoel dat mijn vader in deze periode nog zoveel kwaliteit van leven kan ervaren. Dat zou ik iedere oudere gunnen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Borsthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.