Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Hof - Hengelo op 20 december 2018

8.5
  • Beroerte

Doordat mijn moeder meerdere beroertes en TIA's heeft gehad kan ze haar lichaam niet meer gebruiken, slechts linkerarm kan ze nog een klein beetje gebruiken, maar er zit niet veel kracht in. Hierdoor kan ze niks meer en kan dus niet zelfstandig wonen. Hoewel ze het eerst heel erg vond, begint ze nu na een jaar bij het Hof wonen aardig te wennen. Het personeel is erg geduldig en leeft met haar mee. Mijn moeder vindt ze aardig en houdt van een grapje, die de verzorgers graag maken om mijn moeder aan het lachen te maken. Er wordt veel georganiseerd om te zorgen dat mensen niet in een isolement terecht komen. En naast verplichte momenten, kan ik als mantelzorger ten alle tijde terecht met vragen en opmerkingen. Ze denken met mij mee en doen soms voorstellen om het beter, of makkelijker te maken. Als ik een andere maaltijd voor mijn moeder meeneem, zijn ze altijd bereid om dat op te warmen en haar te serveren. Alles zodat ze ook goed eet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.