Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Hof - Hengelo op 30 september 2017

9.3

Na een verblijf van enkele maanden in het Hof is mijn moeder vandaag overleden. Nadat het einde in zicht kwam is ons de gelegenheid geboden 24/7 bij haar te zijn. Ik kan niet genoeg benadrukken  hoe liefdevol en zorgzaam het personeel is. Niet alleen in de zorg voor mijn moeder maar ook naar ons, de kinderen toe. Die zorg is voor ons een enorme steun geweest. Ik gun Het Hof extra personele ondersteuning om zodoende meer tijd te hebben voor het persoonlijk contact.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Hof - Hengelo

Gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Wij wensen u heel veel sterkte! Daarnaast willen wij u heel hartelijk bedanken voor het achterlaten van uw waardering. Met vriendelijke groet, medewerkers locatie Het Hof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.