TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Meulenbelt

Vriezenveenseweg 176 7602 PV Almelo
Deze locatie is onderdeel van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ)

Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Meulenbelt - Almelo op 31 januari 2022

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Onze moeder heeft ruim 4,5 jaar in het Meulenbelt, afd. Bellinckhof Groen gewoond. Als het kon gaf ik ze als cijfer een 12 maar nu houden we het maar bij een 10! Moeder en wij hadden het niet beter kunnen krijgen! Altijd aandacht, perfecte zorg, lieve geweldige zusters, lieve geweldige activiteitenbegeleidsters en ga zo nog maar even door. Wij zijn meer dan tevreden!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Meulenbelt - Almelo

Hartelijk bedankt voor deze mooie en warme woorden. Wat fijn om te lezen dat u op een prettige manier terugkijkt op onze zorgverlening. Dat betekent heel veel voor iedereen die betrokken is bij de zorg op afdeling Bellinckhof Groen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw waardering achter te laten. Met vriendelijke groet, medewerkers afdeling Bellinckhof Groen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Meulenbelt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.