Waardering van TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Weggeler - Almelo op 19 februari 2018

9.2
  • Dementie

Mijn vader is sinds een aantal maanden bewoner van de pg afdeling huiskamer Beeklust. Hoewel het vreselijk is dat hij hier moet wonen zijn wij als naaste familie ook heel blij dat er zo goed voor hem wordt gezorgd. Liefdevolle medewerkers die altijd de tijd nemen, geduld hebben en ondanks de moeilijkheden die er soms zijn nooit opgeven om mijn vader zich zo goed mogelijke laten voelen. Er wordt ook echt naar hem geluisterd. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Naar bed gaan (of niet) en opstaan, douchen, wassen, aankleden alles is op maat voor de bewoner, zoals deze dat wil. Heel veel respect voor het verplegend personeel. Korte lijnen tussen verplegend personeel en eerste contactpersoon. Mooie locatie met ruime lichte kamers en prachtige warme inrichting.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TriviumMeulenbeltZorg (TMZ), Het Weggeler? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.