Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum De Ebbingepoort - Groningen op 11 januari 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Op zich zijn wij als familieleden positief over de verzorging die mijn moeder krijgt. Mijn moeder kan namelijk naar een gezellige huiskamer. Hierin onderneemt mijn moeder dan activiteiten. Ook zie ik dat mijn moeder een fijne warm band heeft met medewerkers. Mijn moeder vind het fijn om met een aantal medewerkers in contact te zijn en is dan blij om hen te zien. Wat wel eens mis gaat in interne overdracht van de medewerkers, is dat wensen van mijn moeder in buitenshuis activiteiten niet altijd nagekomen wordt. Ook vind ik dat ik niet veel informatie ontvang, tenzij ik zelf contact opzoek met de medewerkers. Ik vind dat dit dus beter kan. Verder is het gebouw wat verouderd, maar het gaat verbouwd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum De Ebbingepoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.