TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator

Kraaienest 70 9733 HH Groningen
Deze locatie is onderdeel van TSN Thuiszorg, sector Ouderenzorg

Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 28 september 2017 Interview

De kwaliteit van de verzorging is goed. De kwaliteit van leven van mijn moeder wordt er natuurlijk niet beter op. De zorg wordt daar ook op aangepast. Ook mijn moeder is er heel tevreden over. Er wordt goed naar mij geluisterd. Het gebouw staat midden in een groene wijk. Er is een terras bij het gebouw en er is een restaurant. Er zijn balkonnetjes waar mijn moeder op kan zitten. Het is een goed tehuis, met lieve medewerkers. Er is respect voor mijn moeder. Ik ben heel tevreden. Mijn moeder heeft een kamer die wel klein is, maar voor haar is het goed genoeg. Er zijn ook mogelijkheden om aan activiteiten mee te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.