TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator

Kraaienest 70 9733 HH Groningen
Deze locatie is onderdeel van TSN Thuiszorg, sector Ouderenzorg

Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

De verzorging van mijn familielid vind ik goed, want als zij hulp nodig heeft, staan de medewerkers snel voor haar klaar. De kamer is schoon en netjes en is voor één persoon goed genoeg. De informatieverstrekking vind ik goed. Als er iets met mijn familielid aan de hand is, wordt ik snel gebeld. Als ik afspraken maak met de artsen of het verzorgend personeel merk ik dat deze vervolgens goed worden nagekomen, want dit maak ik namelijk weer op uit de positieve reacties van mijn familielid. Mijn familielid heeft het in deze zorginstelling dan ook naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.