Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 16 oktober 2017 interview

8.2

Het contact met het personeel is zeer goed. Als er wat met mijn moeder aan de hand is, word ik daar direct over in kennis gesteld. Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van mijn moeder. Mijn vrouw en ik werken allebei en hebben zes kinderen. Wij hebben dus een druk bestaan. Wij komen twee keer in de week bij mijn moeder op bezoek. Soms gaat het personeel bij mijn moeder op haar kamer zitten voor een praatje. Dat waardeer ik heel erg. Het is wel eens voorgekomen dat mijn moeder door de dienstdoende verzorgende vergeten is bij het rond delen van de koffie of de maaltijd. Mijn moeder is mondig genoeg om daar achteraan te bellen en dan krijgt ze het alsnog. Mijn moeder vindt het eten altijd perfect. Het stelt mij gerust dat de deur van de instelling uit veiligheidsoverwegingen om acht uur in de avond op slot gaat. Je moet dan aanbellen. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals bingo, kaartspelletjes en diverse optredens. Mijn moeder woont hier met veel plezier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.