Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 29 september 2017 interview

5.8

Het komt vaak genoeg voor dat ik iets doorgeef aan de verzorgers en dat het dan niet wordt gedaan. Ik geef bijvoorbeeld door dat ze haar haren moeten wassen omdat het heel vet is. Ze wassen het dan wel, maar ik moet het elke keer weer aangeven. Ik geef dingen door, maar ik krijg geen terugkoppeling. Ik vind het erg dat ze mijn moeder een keer vergeten waren om eten te geven. Toen ik kwam stond haar eten keurig op het aanrecht. Ook met het drinken word ze soms vergeten en dat vind ik jammer. Er zijn medewerkers die komen niet lekker over vind ik. Ze doen heel autoritair en dat vind ik niet kloppen. Ik vind dat er veel georganiseerd wordt. Ze hebben één keer in de week een café. Ze gaat daar met bed en al weleens heen. Ze krijgt dan haar advocaatje en een bitterbal en daar geniet ze heel erg van. De muziek vindt ze leuk. Ze is onlangs naar beneden verplaatst en nu heeft ze meer het idee dat ze erbij hoort. Ze hoort nu mensen en dat heeft haar wel geholpen om wat opgewekter te zijn. Het doet haar goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.