TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator

Kraaienest 70 9733 HH Groningen
Deze locatie is onderdeel van TSN Thuiszorg, sector Ouderenzorg

Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 13 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat de instelling goed telefonisch bereikbaar is en terug bellen wanneer nodig. De aandacht moet verdeeld worden qua verzorging, maar over het algemeen ben ik hier wel tevreden over. Wat er genoemd wordt door mijn moeder is dat de medewerkers niet al te lang tijd hebben voor haar, daarbij denk ik vanwege drukte. De actieve informatie naar mij toe is beperkt, maar als ik er om er vraag wordt er wel goed gereageerd. De accommodatie is netjes en schoon en het is een mooi het gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.