TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator

Kraaienest 70 9733 HH Groningen
Deze locatie is onderdeel van TSN Thuiszorg, sector Ouderenzorg

Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 28 september 2017 Interview

In het begin ging het maken en nakomen van afspraken, vooral in de weekenden, een beetje stroef. Dat had te maken met de communicatie tussen de uitzendkrachten. Met het vaste personeel gaat het altijd wel goed. De medewerkers staan altijd klaar voor een praatje. Als er iets is, word ik gebeld. Wanneer ik iets vraag wordt het direct geregeld. Ze leven ook erg mee met mijn vader. Ze geven hem veel aandacht en er wordt ook gezorgd dat hij nog buiten komt. Ze zijn bezig leuke dingen met het te doen. Het gebouw staat in een prachtige omgeving. Ik vind het wel jammer dat er geen aparte slaapkamer is. Naar mijn mening is dat niet meer van deze tijd. Hij heeft wel een eigen badkamer en een klein keukentje. De afdeling is leuk aangekleed. Er staan altijd bloemetjes op tafel. Dat wordt meestal door vrijwilligers gedaan. Voor mijn gevoel is mijn vader daar veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.