TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator

Kraaienest 70 9733 HH Groningen
Deze locatie is onderdeel van TSN Thuiszorg, sector Ouderenzorg

Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 2 oktober 2017 Interview

Mijn moeder is heel tevreden over de instelling en dat vind ik belangrijk. Ik vind dat zij goede zorg krijgt en dat komt mede door de goede communicatie. Mijn moeder voelt zich op haar gemak en ze wordt overal bij betrokken. De medewerkers vind ik heel respectvol met haar omgaan. Ze laten mijn moeder in haar waarde en ze kan tot op zekere hoogte zelf beslissen wat ze wil. Het gebouw vind ik heel huiselijk ogen. Toen ik er gisteren was, stond er bijvoorbeeld een bosje bloemen op tafel. Dat soort dingen voelen voor mij heel knus aan. Verder vind ik het gebouw er heel netjes, verzorgd en schoon uitzien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.