TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator

Kraaienest 70 9733 HH Groningen
Deze locatie is onderdeel van TSN Thuiszorg, sector Ouderenzorg

Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator - Groningen op 28 september 2017 Interview

Mijn tante is doof en ik vind dat de medewerkers daar meer rekening mee moeten houden. Ze moeten luider en duidelijker spreken. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het is er niet heel groot, dus iedereen kent elkaar. Ik kan altijd iemand aanspreken en vragen of er nog bijzonderheden zijn. Mijn tante was laatst gevallen en toen hebben ze mij direct gebeld. Mijn tante is zelf heel tevreden. De accommodatie ligt dichtbij een winkelcentrum en daar wandelt mijn tante elke dag nog heen. Ze doet daar dan wat boodschapjes. Het is geen nieuw gebouw, maar het is nog in een prima staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Mercator? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.