Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker - Hoogezand op 16 oktober 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben hier nog niet zo lang. Ik heb altijd zelfstandig gewoond en nu ben ik hier. Ik ben blij dat ik hier terecht kon. Ik heb een mooie kamer met een mooi vrij uitzicht. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ik red mij hier wel mee. Ik moet met de meeste dingen worden geholpen, en dat doe ze allemaal met heel veel liefde en toewijding. En we hebben nog wel eens plezier. En soms hebben ze ook nog wel tijd om eens een praatje te maken. Je moet, vooral 's morgens, wel eens wachten voor je uit bed wordt gehaald. Dat is niet anders. Iedereen wil graag op tijd geholpen worden en iedereen kan niet tegelijk. Het eten moet ik nog erg aan wennen. Het is niet zoals thuis. Je moet het zelf wel eens op smaak brengen. Maar er zijn ook wel dingen die ik thuis nooit kreeg en nu wel. En daar zitten best wel heel veel lekkere dingen bij. Zo krijg ik op mijn oude dag nog allerlei nieuwe dingen op mijn bord. Ik krijg nog regelmatig bezoek van mijn familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.