Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker - Hoogezand op 16 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een goed plekje hier en het personeel doet goed haar best, maar de werkdruk wordt wel erg hoog. Tijd voor een praatje is er nooit. Toen ik hier een jaar of drie geleden kwam, kwamen ze nog wel eens voor het slapen gaan aan mijn bed zitten. Dat is er nu niet meer bij. Ze moeten steeds maar hard lopen om hun werk af te krijgen. Dat vind ik een slechte zaak. Er moeten veel meer mensen bij komen. Het gevolg is dat ook de planning vaak niet goed is. De verpleging weet soms zelf niet waar ze moeten beginnen. Maar ze doen het wel altijd met een vriendelijk gezicht. Ze doen elke dag hun uiterste best om het mij naar de zin te maken. Er worden ook heel veel activiteiten georganiseerd. Dat gebeurt door de vrijwilligers, vrienden van het Anker. Daar ga ik graag naar toe. Dat zijn zang en muziekavonden en ook wel bingo of andere dingen. Zoals bloemschikken en een familie avond. Dan mogen de kinderen komen mee eten. Heel gezellig. Ik vind bovendien mijn kamer geweldig. Ik heb een aparte slaapkamer. Ik heb ruimte genoeg voor mijn rolstoel. Niks mis mee. Ik vermaak mij elke dag prima. Ik vind het leven nog best de moeite waard.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.