Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker - Hoogezand op 16 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb het hier heel erg naar mijn zin. Ze geven mij persoonlijke aandacht. Als ik iets vraag krijg ik fatsoenlijk antwoord. Ze zijn altijd zorgzaam en begripvol. Er zijn wel veel invalkrachten. Maar als ze het niet doen op de manier zoals ik het fijn vind, dan zeg ik dat wel. Er wordt goed rekening gehouden met mijn wensen. Ik vind mijn kamer ook prima. Lekker gezellig ingericht naar mijn eigen smaak. En mijn kinderen hebben natuurlijk meegeholpen. Ik krijg heel veel bezoek van vrienden en familie. En ik word ook wel eens opgehaald voor een dagje uit met de kinderen. Maar ik ben ook wel weer blij als ik op mijn eigen kamer kom. Dus het bevalt mij heel goed hier. Er wordt veel georganiseerd, maar ik ga daar niet zoveel naar toe. Ik ben graag op mij zelf. Daar voel ik mij beter bij. Ik vermaak mij prima met spelletjes en TV kijken. En er zijn een aantal personen in het huis waar ik, als ik dat nodig vind, een goed gesprek mee kan voeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.