Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker - Hoogezand op 16 oktober 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan met iedereen van het personeel goed opschieten. Ik heb geen voorkeur. Ze zijn allemaal even aardig en zorgzaam voor mij. En elke vrijdag wordt mijn kamer schoongemaakt. Ik heb wel een mooie kamer. Er staan niet zoveel spullen in omdat ik met mijn rollator er tussen door moet. Ik heb veel achter moeten laten, maar dat is niet anders.Ik krijg niet zo heel veel bezoek. Alleen mij dochter woont dichtbij. Maar ik vermaak mij wel hier. Ik verveel mij echter nooit en ik kom mijn dagen prima door. Mijn geheugen laat mij vaak in de steek. Vooral van de laatste tijd weet ik niet zoveel meer te vertellen. Ik krijg alle dagen een goede verzorging en dat vind ik fijn. Ik heb niet zo heel veel wensen meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.