Waardering van TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker - Hoogezand op 16 oktober 2017 interview

8.3

Ik vind dat ik een heel mooi plekje heb gekregen hier . Ik heb een mooie kamer met een schitterend uitzicht op de vijver en ik wordt elke dag met heel veel liefde verzorgd. Ik kan mij geen betere plaats wensen. Als ik eens ergens mee zit komt er wel iemand bij mij om een praatje te maken. Ik zou dat wel vaker willen, maar daar is niet altijd tijd voor. Maar ik mag niet klagen. Ik kan met iedereen goed opschieten en ik mag hier graag zijn. Ik vermaak mij hier ook overdag heel goed. Er wordt veel georganiseerd maar ik ga niet zo vaak. Ik vermaak mij prima met handwerken en lezen. En soms TV kijken. Ik kom de dagen wel door. Ik verveel mij nooit. Ik krijg elke dag lekker te eten. Ik kan kiezen uit verschillende dingen. Ik voel mij echt thuis hier. Ik ben blij dat ik voor dit huis heb gekozen en ik hoop hier nog lang van te mogen genieten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TSN Thuiszorg, Woonzorgcentrum Voor Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.