Valkenhof, Den Haagacker

Carolusdreef 31 5554 BA Valkenswaard
040-2018522
Deze locatie is onderdeel van Valkenhof

Waardering van Valkenhof, Den Haagacker - Valkenswaard op 7 mei 2020

Dementie

Mijn ouders hebben ruim een jaar in een van de mooie appartementen van de Haagacker begane grond gewoond. Het is geweldig dat zij de mogelijkheid hadden om samen te zijn in één appartement te wonen. De zorgmedewerkers zijn zorgzaam en vol liefde! Er worden allerlei leuke activiteiten en evenementen georganiseerd, voor ieder wat wils! Omdat het complex nieuw is en wordt gehuurd van een woningbouwvereniging is de gang wat saai. De huiskamer daarentegen is heel gezellig. Het eten is goed en vol aandacht! Ook de mensen van de schoonmaak zijn aardig en vol aandacht voor de bewoners. Wij zijn heel blij dat pa en ma hier hebben kunnen wonen!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Valkenhof, Den Haagacker - Valkenswaard

Hartelijk dank voor deze mooie waardering! Daar zijn wij heel erg blij mee. Uw opmerking m.b.t. de gang nemen wij zeker mee!

Met vriendelijke groet,
Team Den Haagacker

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenhof, Den Haagacker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.