Valkenhof, zorgcentrum De Bogen

Oranje Nassaustraat 14 5554 AG Valkenswaard
040-2018522
Deze locatie is onderdeel van Valkenhof

Waardering van Valkenhof, zorgcentrum De Bogen - Valkenswaard op 28 juni 2018 Interview

Het is een oud gebouw. Ik vind het ontzettend warm, zeker nu in de zomer. Er is namelijk geen goede airconditioning. Ik heb twee jaar terug aangekaart dat er een airconditioner moest komen in het gebouw. Ik heb het gevoel dat ze toen naar mij hebben geluisterd, want sindsdien is er een verrijdbare airco in de woonkamer. Op de slaapkamers vind ik het wel echt veel te warm. Voor de medewerkers is het volgens mij ook niet te doen. Ik vind dat de zorginstelling meteen actie zou moeten ondernemen. Als er veel mensen met rolstoelen zijn, dan vind ik de woonkamer te klein. Voor de verbouwing was er een recreatieruimte in de Bogen, maar die is nu afgesloten. Men moet daardoor nu gebruik maken van de kleine woonruimte op de afdeling. Er is volgens te weinig personeel. Als er veel mensen zijn die veel zorg nodig hebben, dan komen ze volgens mij handen tekort. Ik vind dat mijn moeder heel goed en lief wordt verzorgd. Ze krijgt echt wel warme zorg. De verzorgenden willen zo graag een praatje met haar maken, maar volgens mij hebben ze daar niet genoeg tijd voor. Ze doen het wel, maar ik heb het gevoel dat ze snel weer verder moeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenhof, zorgcentrum De Bogen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.