Waardering van Valkenhof, zorgcentrum De Vlasgaard - Valkenswaard op 25 april 2017

• Ziekte van Alzheimer

Onze moeder/schoonmoeder en oma woont nu sinds een paar maanden in de Vlasgaard, in een prachtig appartement waarvan wij dachten: "dat kan niet meer in deze tijd". We hebben haar thuissituatie na kunnen bootsen, haar het gevoel gegeven dat dit haar thuis is, wat zeer zeker goed gelukt is.Door de liefdevolle en fijne verzorging van alle verpleegsters en personeel die bijzonder zorgzaam zijn, voelt ze zich fijn op haar gemak.Voor ons een hele zorg minder, als we nu weggaan weten we dat er heel goed naar haar omgekeken word, iets wat ons een heel gerustsellend gevoel geeft.Complimenten voor het hele team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenhof, zorgcentrum De Vlasgaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.