Waardering van Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof - Valkenswaard op 18 mei 2018 interview

8.2

Het gebouw ligt vlakbij het winkelcentrum. Ze hebben een goed restaurant waar we koffie kunnen drinken of een broodje kunnen eten. Er is aandacht voor mijn moeder. De medewerkers weten heel goed hoe ze haar moeten benaderen. Mijn moeder is slechthorend, ik vind het heel prettig dat ze daar rekening mee houden. Ze leggen haar alles heel rustig uit totdat ze het goed begrijpt. Verder ben ik tevreden over haar verzorging. Ze wordt drie keer in de week gedoucht. Ze laten haar doen wat ze nog zelf kan en ze houden haar altijd goed in de gaten. Ze begeleiden haar ook naar de eetzaal. Regelmatig worden familiegesprekken gehouden en dat ervaren wij als prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.