Waardering van Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof - Valkenswaard op 9 mei 2018 interview

8.2

Mijn vader is hier zes weken voor herstel geweest. Ik vond de onderlinge communicatie van de medewerkers in het begin soms niet goed lopen. Ik merkte dat er verschillende medewerkers waren en in het weekend vond ik het onderbezet. Er werden niet altijd duidelijke notities gemaakt, over bijvoorbeeld het medicijngebruik. Dit vond ik wel belangrijk. Het werd niet altijd goed doorgegeven en dit vond ik een kwalijke zaak. Ik heb dit aangegeven en daarna ging het beter. De medewerkers zijn heel lief voor mijn vader geweest. Ze namen de tijd voor hem en ze maakten een praatje met hem. Als hij het even niet meer zag zitten, dan ondersteunden ze hem hierin. Dit vond ik heel fijn. Ik kon mijn vader hier met een gerust hart achter laten. Hij had een aantal keren in de week fysiotherapie, terwijl hij behoorlijke pijn had. Ik heb zelf aangegeven dat ze het wat rustiger aan moesten doen, omdat hij het anders niet vol hield. Dit vond ik heel dubbel. Als ik het nodig vond, dan kwam er een dokter voor mijn vader langs. Hier werd goed naar geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.