Waardering van Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof - Valkenswaard op 9 mei 2018 interview

Mijn vader woont hier. Hij vindt het fantastisch.Toen mijn vader nog thuis woonde, vereenzaamde hij. Hier geniet hij van de aandacht die hij krijgt. Hij vindt de verzorgsters bijzonder aardige mensen. Mijn vader vindt ze vriendelijk en leuk. Ze maken grappen met hem. Ik heb de indruk dat ze aansluiten op mijn vader. Ik heb wel de indruk dat de werkdruk enorm hoog is. Als wij iets vragen aan het personeel, wordt dat altijd serieus genomen. Ik vind het gebouw prettig. Ik vind het een nadeel dat de kamer van mijn vader erg klein is en dat hij de badkamer moet delen. Bovendien zou enige renovatie van de badkamer wel mogen. Ik heb de indruk dat er wat meer activiteiten georganiseerd mogen worden. Wat ik zeer waardeer, is dat mij vader een week wordt meegenomen op vakantie door de instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.