Waardering van Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof - Valkenswaard op 18 mei 2018 interview

7.5

Mijn zus zit hier al wat jaren en ze voelt zich, gezien haar omstandigheden, wel prettig. Als ze het ergens niet mee eens is, dan maakt ze dat kenbaar. Daar wordt op ingegaan en voor zover mogelijk, wordt daar gehoor aan gegeven. Vaak is ze tamelijk laat aan de beurt, voordat ze uit haar bed geholpen wordt, omdat dit nogal tijd vergt. Dat vindt ze niet altijd prettig. Als ik op bezoek kom, dan zorgen ze er voor dat ze bijtijds klaar is. Op andere momenten wordt daar ook rekening mee gehouden, als zij dit aangeeft. Ik kan bezwaren kenbaar maken en daar wordt gevolg aan gegeven. Als dit niet kan, dan wordt er uitgelegd wat de reden is. Ik vind dat er op deze afdeling zeer veel verloop is. Dat vind ik nadelig. De nieuwe medewerkers vind ik niet altijd op de hoogte van de situatie van mijn zus. Dat is dan weer even wennen aan elkaar. Zij kan dan gelukkig zelf aangeven, wat ze wel of niet prettig vindt. Verder is ze best tevreden. Ze hebben vorig jaar de tuin aangepast en dat is een geweldige verbetering. Deze wordt ook goed onderhouden. Mijn zus kan hier met haar scootmobiel doorheen en daar geniet ze enorm van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valkenhof, zorgcentrum Kempenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.