Van Neynsel JBZ, Eerstelijns Verblijf

Henri Dunantstraat 1 5223 GZ 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Van Neynsel

Waardering van Van Neynsel JBZ, Eerstelijns Verblijf - 's-Hertogenbosch op 9 mei 2020

Hersenaandoeningen

Mijn moeder is hier na een herseninfarct opgenomen. De zorg, de professionaliteit, de kwaliteit en niet in de minste plaats de communicatie met ons als naasten, die dit team onder leiding van de manager in deze bijzondere tijd leveren, heb ik als zeer bijzonder ervaren! Wat mij betreft dan ook niets als lof voor Van Neynsel/JBZ.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Van Neynsel JBZ, Eerstelijns Verblijf - 's-Hertogenbosch

Hartelijk dank voor uw zeer mooie waardering! Het doet ons ontzettend goed te horen dat u zo tevreden bent over de zorgverlening. Wij streven naar goede kwaliteit in de zorg met aandacht voor de cliënt en zijn naaste. Voor het team is dit een hele mooie opsteker!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Van Neynsel JBZ, Eerstelijns Verblijf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.