Waardering van Van Neynsel De Taling - 's-Hertogenbosch op 27 juni 2018 interview

7.3

De kamer valt mij helemaal niet tegen, Ik waardeer het dat er een keukentje bij is en dat je je eigen badkamer hebt. Als je in de nacht belt moet je altijd lang wachten. Dat kan zomaar een half uur of langer zijn. Ik ben blij dat de omgang met de zusters goed is. De een maakt een praatje met je de ander niet altijd. Dagen kunnen lang duren als je zelf zo weinig kunt. Als ik iets vraag weet ik niet of ze mij niet gehoord hebben of gewoon niet reageren als ik iets vraag. Het is echt moeilijk als je alles moet vragen. Ik moet noch leren hoe het hier allemaal werkt. Voor een tweede of derde keer bellen als het nodig is moet je aan wennen. Veel dingen zijn mij hiet onduidelijk daar zou ik graag eens over willen praten.

Bent u of werkt u voor Van Neynsel De Taling? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.