Waardering van Van Neynsel De Taling - 's-Hertogenbosch op 27 juni 2018 interview

7.5

Mijn kamer is op zich goed qua ruimte, maar ik kan nergens bij. Hij is niet ingericht voor rolstoelers. Ik heb dat al eens kenbaar gemaakt, maar daar wordt niet veel me gedaan. De rest van het gebouw is wel goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Het eten is niet slecht. Het schoonmaken van de kamer kon beter. De medewerkers gaan fantastisch met mij om. Dat kan eigenlijk niet beter. Je hoeft maar iets te vragen en ze doen het voor je. Ze hebben echt hart voor de mensen. In de meeste gevallen houden ze zich aan de afspraken. Ook bij bellen komen ze gelijk en ze geven meteen een reactie. Ik krijg de medicijnen netjes op tijd. Ik kan altijd met mijn vragen bij iemand terecht en ze laten je dan echt niet zitten.

Bent u of werkt u voor Van Neynsel De Taling? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.