Verburgt-Molhuysen Staete

Particulier woonzorgcentrum

Utrechtseweg 33 6862 AB Oosterbeek

Waardering van Verburgt-Molhuysen Staete - Oosterbeek op 28 september 2017

Mijn moeder woont sinds een half jaar in Verburgt-Molhuysen Staete en voelt er zich gelukkig en thuis. Er is warme, respectvolle en oprechte persoonlijke begeleiding en ondersteuning. Door de kleinschaligheid kent iedereen elkaar. De zorg houdt rekening met persoonlijke wensen en manier van leven van mijn moeder.Bij bijzonderheden wordt meteen alert gereageerd. Goede rapportage en communicatie naar de direct betrokkenen. Er wordt alles aan gedaan om mijn moeder het naar de zin te maken. De tuin is fijn om in te wandelen. Er worden regelmatig culturele, muzikale activiteiten georganiseerd. De maaltijden zijn zeer verzorgd en afwisselend. Mijn moeder is zeer tevreden dat ze Verburgt-Molhuysen Staete als haar nieuwe thuis heeft gekozen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verburgt-Molhuysen Staete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.