Waardering van Verpleeg- en verzorginghuis Johannahuis - Wassenaar op 17 oktober 2019 interview

6.0

De medewerkers gaan lief met mijn moeder om, maar niet zoals ik het zou willen. De verzorgenden zijn naar mijn mening niet opgeleid om mijn moeder goed te verzorgen. Ik vind dat met name de hygiëne niet goed is. Als ik daar iets over zeg, dan hoor ik dat mijn moeder de verzorgenden wegstuurt, bijvoorbeeld omdat ze niet onder de douche wil. Ik vind dat ze daar op een andere manier mee om moeten gaan. Mijn moeder heeft een appartement. Ze is alle dagen in haar appartement. De maaltijden worden allemaal in de gezamenlijke huiskamer verzorgd. Dat is allemaal prima. Ik vind het teleurstellend dat ik mijn moeder eerst moet verzorgen, voordat ik iets leuks met haar kan gaan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeg- en verzorginghuis Johannahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.