Waardering van Verpleeg- en verzorginghuis Johannahuis - Wassenaar op 18 oktober 2019 interview

7.7

De zorgverleners werken heel hard. Overdag is er een gastvrouw tot na het avondeten. Dat vind ik goed. De verpleging verschilt in mijn ogen per medewerker. Sommige zijn heel goed, andere vind ik wat minder vrolijk in hun werk. Mijn moeder heeft een mooi appartement met uitzicht op weilanden en kastelen. De instelling staat midden in een bos, waardoor men heel erg op elkaar is aangewezen. Met het openbaar vervoer is de instelling niet goed bereikbaar. Het is zeker een kilometer lopen. Wel is er een busje waar de bewoners gebruik van kunnen maken. De instelling heeft goede facilitaire voorzieningen, zoals een parkje met verlichting in de winter, een indrukwekkende bibliotheek, een grand café met een leestafel en een heel goed restaurant met een prima kaart. Het dagmenu is niet duur en altijd lekker. De verpleegafdelingen hebben een gezellige woonkamer met lekkere stoelen en banken, een televisie en een leuke eetruimte. Ook is er een open keuken. Verder zijn er muziek en een tovertafel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeg- en verzorginghuis Johannahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.