Waardering van Verpleeg- en verzorginghuis Johannahuis - Wassenaar op 17 oktober 2019 interview

9.2

Het Johannahuis zorgt bij mij voor rust. Het is een geweldige instelling. Mijn moeder is dement en ik kan haar hier met een gerust gevoel achterlaten. Ze krijgt van de verzorgenden altijd een aai over haar bol. Er is altijd wel een gaatje te vinden om even met haar te kleuren, naar de kapper te brengen of om haar nagels te lakken. Er is veel persoonlijke aandacht. De bejegening is goed. Ik kan in het zorgrapport de instructies van de verzorgenden lezen, bijvoorbeeld over hoe ze het beste met mijn moeder om kunnen gaan en over hoe zij graag benaderd wordt. Dat vind ik geweldig. Dat maakt het voor mijn moeder ook herkenbaar. De verzorgenden tonen altijd respect en ze zijn vooral erg lief. Mijn moeder voelt zich hier op haar plek. Daar ben ik heel gelukkig mee. Er wordt echt naar mij geluisterd. Ik krijg altijd direct een reactie terug als ik een vraag stel. Het gebouw is heel mooi en het wordt goed verzorgd. De omgeving is ook mooi. Er is namelijk ruimte en natuur. Er wordt vers gekookt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeg- en verzorginghuis Johannahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.