Waardering van Verpleeghuis Bergweide - Heerlen op 5 november 2019

2.3
  • Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder ligt op pg afdeling. Personeel kijkt je al de deur uit als je binnen komt.( niet allemaal) clienten worden tijdens bezoek gewoon in woonkamer besproken zo kreeg ik mee dat verzorging het belachelijk vind dat client in wisselligging moet, een andere dame een delier had en dat dochter van mw lastig bestempeld word. Avg wet zeker nog nooit van gehoord neem ik aan? Kamers zijn om te huilen! 2 pers kamer vergeleken met de ziekenhuiskamers van vroeger. Vies oud! En de woonkamer is ook in den treuren. Maar liefs 3 relaxstoelen half in de eetkamer. Fijn zo een gezellige sfeer. Ook echt huiselijk voor de client. Nergens kunnen ze zich even alleen terug trekken. Of prive gesprek voeren. Even opletten als je op intake gesprek gaat,want je krijgt de mooiste afdeling te zien. En beloofd dat je een eigen kamer krijgt. Hoop doet leven zullen we maar zeggen. Dan komen we bij de activiteiten. Schrijf u maar al in voordat vader of moeder opgenomen word want het zit vol. Schandalig!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Verpleeghuis Bergweide - Heerlen

Wij lezen in dit bericht uw boosheid, uw teleurstelling en verdriet.
We vragen u op korte termijn contact met ons op te nemen opdat we samen kunnen bespreken hoe we uw moeder en u kunnen helpen.
U kunt daartoe een afspraak maken via het secretariaat van de Raad van Bestuur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpleeghuis Bergweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.